Ahány ház, annyi szokás. Ahány ország, ugyanúgy annyi szokás és norma is létezhet. Ami számunkra teljesen természetes, az a világ másik pontján megbotránkoztató és akár büntethető is.
Ha Te is érzed már a karácsony szellemét, és szeretnél kicsit elszakadni a mindennapi mókuskeréktől, nézz körbe, ugyanis országszerte számtalan jobbnál-jobb program közül választhatsz. Nincs ez másként Pécsett sem, ahol
Dübörögve startol az őszi szezon a turizmusban, friss kutatások szerint, közel 40%-kal többen foglaltak szállást az elmúlt hétvégékre. Az átlagos foglalási érték 44 401 forint, és a vendégek egyharmada SZÉP-kártyával
Harry herceg és barátnője, Meghan Markle eljegyzésének "pillanatokon belüli" bejelentését jósolja a brit bulvársajtó. A fogadóirodák is megneszelhettek valamit, mivel hirtelen beszüntették a tétek felvételét arra, hogy bejelentik-e Harry és
Aki nem kap frászt a magasságban, és madártávlatból is látni szeretné a környezetet, biztosan ki nem hagyja az óriáskerekek által nyújtott élményt.
Télből a nyárba menni, hasat süttetni, és napozni novemberben? Az álomszerű valóságot a Kanári-szigetek legnépszerűbb úti célján Gran Canarian tökéletesen ki lehet vitelezni, ráadásul, ha néhány dolgot szem előtt tartunk
Szoktál szálláshelyet az épület múltjának felderítése után választani? Ezek után lehet, hogy fogsz.
Szerencsés helyzetben vagyunk, és érdemes is élni a gyógyvizek adta lehetőséggel. Nem véletlenül keresik fel külföldi vendégek gyógyfürdőinket. Igazi kincs lapul a talpunk alatt.
A nyár vége óta nemrég szólalt meg a londoni parlament világhírű toronyórája, a Big Ben. Mi a különleges ok?
Egy szállodától azt várjuk, hogy a lehető legnagyobb kényelmet és nyugalmat biztosítsa számunkra. Nos, ezek a hotelek egyáltalán nem ezt képviselik.
Szerkesztőség
2017.11.08.
Budapest, 2017. november 7. – A Szent Márton-napi hagyományok újjáélesztése, szélesebb körben való megismertetése érdekében a Magyar Turisztikai Ügynökség meghirdeti a Szent Márton-napi Libalakomát népszerűsítő kampányát. A 2017. október 17-én elindult őszi, belföldi kampány csúcspontjaként a promóció keretében a szervezők felelevenítik a libaételek és a magyar bor fogyasztásához kapcsolódó tradíciókat. Az MTÜ kampányának célja, hogy a Szent Márton-napi hagyományt élővé tegye, a magyarok induljanak útnak, kóstoljanak libaételeket vagy főzzenek otthon családjuknak, barátaiknak.
Egyre népszerűbb a kutyás utazás, már a háziállattal rendelkező vendégek negyede utazik rendszeresen kedvencével, vagy üdültek már legalább egyszer együtt. A közös vakáció hátterében rendszerint az áll, hogy nincs kire