Jump to content

Nicole Kidmant túl photoshoppolták új reklámában

2014. 04. 06. 20:29

Mikor a gyönyörű színésznőre gondolunk, mostanában gyakran a botox jut eszünkbe. Legújabb kampányában végképp elvetették a sulykot, durvábban photoshoppolták, mint általában. A Jimmy Choo reklámban szinte felismerhetetlenül megfiatalodott.

Az Oscar-díjas színésznő 46 éves, de a kora ellenére nagyon fiatalos. Persze mind tudjuk, hogy nem veti meg a botoxot. Jimmy Choo negyedszerre kérte fel a színésznőt, hogy cipőit reklámozza, viszont alig lehet felismerni. Inkább hasonlít egy másik színésznőre a fotón, mint önmagára.

A márka tavaszi-nyári kollekcióját reklámozza lazán és rockosan. Az első három kampányhoz képest viszont nagyban eltér, mivel a haja most szőke és az előzőkben még vörös volt. „Kidman a kollekciónak magabiztosabb kisugárzású, lázadó báját mutatja be, ami tökéletesen megfelel az üzenetnek, amit át akarunk adni” – mondja Choo. Ez az első kép a kampányfotók közül. A teljes kampány májusban jön ki. A színésznő egy hosszú fehér blézert visel, nadrág vagy melltartó nélkül, Sienna Miller-es hajjal és kicsit Voldemort-os beütésű orral.

Az új kampány tartalmaz egy művészi hatású videót is, amin egy férfival motorozik a homokos sivatagban. Ebben Kidman egy bőrnadrágot visel, különböző színű és stílusú csizmákkal és cipőkkel.

Aki kiváncsi a videóra, itt megnézheti.

https://www.youtube.com/watch?v=tBcVQYTS5JI

Fotók:

www.topnews.in

www.elle.com