Keressük a szavakat. Sajnos gyakran késve, az alkalom elmúltával jut eszünkbe valamilyen frappáns válasz, az adott helyzetet találóan tálaló szó. A helyzet most más. Van idő és lehetőség kreatívnak lenni. A SPAR Verde olyan fontos értékeket testesít meg, mint az összetartozás és kreativitás, ezért hívta életre a SPAR Magyarország interaktív kampányát.
Az egészséges életmódot előnyben részesítő vásárlók az utolsó jégkorszak idején összegyűlt, majd a külvilágtól tökéletesen elzárt rétegből nyert frissítő vízben mindent megtalálhatnak, amelyre szervezetünknek a nap folyamán szüksége lehet.
A frissítő víz mellé szabadság, szerelem, szünidő, napfény és jó barátok dukálnak – ha valakiben tombol a tehetség, és úgy gondolja, nincs, aki nála érzelmesebben, szebben, viccesebben vagy ötletesebben szavakba tudná önteni a nyár érzéseit, itt az alkalom, hogy próbát tegyen. Ugyanis az édes pihenést és feltöltődést a Verde-ásványvízcsaládjával segítő SPAR olyan szóbeküldő játékot hirdetett, amelynek során a szavakban is bátor vállalkozók között értékes díjakat és a nyárban nélkülözhetetlen, praktikus ajándéktárgyakat sorsolnak ki. Például színes és divatos pólót vagy a balatoni – és mindenféle vízi – mulatságoknál kapóra jövő gumimatracot, strandlabdát, törülközőt és karkötőt. A legszerencsésebb szómágusok pedig egy iPhone 7 mobiltelefonnal verselhetnek a jövőben, vagy megkoronázhatják a nyarat Majka augusztus 19-i, Budapest Parkban tartandó koncertjére szóló 5 darab páros belépő egyikével.
A május 28-ig tartó játékban az addaszavad.com weboldalon kell megadni 1 szót, hogy a játékos számára mit jelent a nyár. Majka a legtalálékonyabb szavak alapján június közepére írja meg új dalát, amihez klip is készül, és nemcsak a budapesti nagykoncertjén, hanem a nyári fesztiválszezon fellépéseinek többségén a hírnév szárnyaira bocsátja a közös szerzeményt. Emellett a dalt a népszerű énekes-rapper saját internetes felületein is népszerűsíti, így jó esélye nyílik a kiválasztott nagydumásoknak, hogy a telibe trafáló nyári szavuk divatot teremt, és az emberek is előszeretettel fogják harsogni.
„Most szövegelj!” – szól az #addaszavad elnevezésű játék felhívása, de elég csupán egyetlen szó, ami egyet jelent a nyárral, hogy azokból Majka összerakja a nyár slágerét. Erre inspirál a SPAR Verde ásványvíz. Miután a játék során elkészül a közös sláger, a dalt egy buszmegállóban elhelyezett interaktív citylight plakátnak köszönhetően várakozás közben is meg lehet hallgatni.
A szóbeküldő játék mellett a SPAR Verde nyereményjátékot is hirdet, amely 2017. június 15. és július 5. között tart. Egy bármilyen SPAR Verde ásványvíz vásárlása, majd a vásárlást igazoló blokk adatainak az addaszavad.com weboldalra történő feltöltése után a játékosok közt 1 db Apple Watch Series 2-t, 3 db páros backstage belépőt, illetve 15 db páros belépőjegyet sorsolnak ki Majka augusztus 19-i Budapest Parkban megrendezésre kerülő koncertjére, hogy a nyertesek élőben is hallhassák a közös dalt. Emellett megnyerhetik a 20 db „A mi dalunk” nyári SPAR ajándékcsomag vagy az 50 db 2.500 forint értékű SPAR Ajándékkártya egyikét. A nyereményjátékban résztvevőknek nincs más teendőjük, minthogy a SPAR üzleteiben minél többet vásároljanak a frissítő SPAR Verde ásványvízből, és várják az eredményhirdetést.
2017. május 12-14. között a kora esti órákban a kampány felvezetéseként a SPAR hoszteszei osztottak szövegbuborék alakú táblákat az Akváriumnál az Erzsébet téren, az Örs vezér téren, illetve a Gozsdu udvarnál, amelyekre rá lehetett írni, hogy kinek mi jut eszébe a nyárról. Akik pedig még az Instagramra is feltöltöttek képet az #addaszavad hashtag-el, azok páros VOLT Fesztivál jegyet is nyerhettek.
„A mi dalunk” promóció hosztesz aktivitásról szóló videót a következő linken lehet megtekinteni: https://www.youtube.com/watch?v=VB_Fk2co9y0&feature=youtu.be