Ha azt szeretné, hogy a emailének címzettje mindenképpen kattintson, és elolvassa az Ön neki írt levelét, a szakemberek szerint nincs is más dolga, mint a tárgyat tökéletesíteni.
-Kétség sem fér hozzá, hogy az első benyomást levelünk tárgyával fogjuk elérni, hiszen ez az, amit a címzett legelőször megpillant a postafiókjában. Így a tárgy megfogalmazása az, amin áll, vagy bukik, hogy az illető végül úgy dönt, kattint és elolvassa a levelünket. –állítja Madhu Gulati, a ShowMeLeads marketing ügynökség elnöke.
Gulati szerint a tárgy egyik sarkalatos pontja annak hosszúsága. Az e területen végzett kutatásokat szerint a 6-10 szavas tárgyú leveleket nyitják meg az emberek a legnagyobb valószínűséggel, az esetek 21%-ban. Ha hatnál kevesebb szóból áll az üzenet tárgya, akkor már csak 16%, ha tíznél több, akkor pedig a leveleknek csupán a 14%-a kerül elolvasásra. Ennek ellenére az emailek fele ebbe az utóbbi kategóriába kerül.
Ez az információ a marketing területén különösen fontos.
-Kétségtelen, hogy az email tárgya a legfontosabb egy levelezős marketing kampány során, hiszen ezen múlik, hogy a címzett elolvassa-e az üzenetet. A kutatásból kiderül, hogy igen hasznos a megfogalmazás tömörsége is, ezzel kell ugyanis felkelteni az olvasó érdeklődését.
(Kép: chiefmarketer.com)