A népszerű gyorsétteremlánc bizonyos üzleteiben öleléssel, szeretetteljes selfie-vel, vagy csókok dobálásával is fizethetnek a kuncsaftok az új, amerikai kampány során.
A vásárlókat, miután leadták a rendelésüket, arra kérik, hogy pénz helyett valamilyen pozitív érzelem kimutatásával fizessenek. Ha akakrják, felhívhatják telefonon az édesanyjukat, készíthetnek barátokkal közös selfie-t, vagy megölelhetnek egy vadidegent. A szeretetteljes ajánlat bizonyos idősávokra szól, korlátozott mennyiségű menükre, így könnyen előfordulhat, hogy a reményteli vásárlónak végül mégiscsak ki kell majd fizetnie a hamburgerét.
A gyorsétteremlánc ezzel a kampánnyal szeretné tovább erősíteni az új, barátságos, emberközpontú arculatát. Az ilyesfajta kampányok azért is tudnak kiemelkedően sikeresek lenni, mert az emberek aztán szívesen megosztják képeiket és élményeiket a közösségi oldalakon, ahogy azt tették például a Coca Cola legutóbbi nagyszabású ötlete során. Ez utóbbi esetében a vásárlók fáradhatatlanul keresgélték ki az áruházak polcain a személyükre szabott feliratozású üdítős dobozokat, majd a róluk készült képeket megosztották barátaikkal is.
A McDonald’s szeretős kampánya sajnos ezúttal csak Amerikában fog futni, nekünk, magyaroknak továbbra is pénzzel, és nem öleléssel kell majd a hamburgerekért fizetnünk.
(Independent, kép: valentines-2015.com)