Egy Houstoni főiskola diákjai arra panaszkodtak, hogy sokkal többet kellett tanulniuk, mint amennyit akartak, vagy tudtak volna. Később kiderült, az őket oktató professzor elnézhette a papírjait, mert egy sokkal haladóbb szintnek megfelelő tananyagot vitt végig –egy teljes tanéven keresztül.
A professzornak, aki nem sokkal korábban kezdett el dolgozni a Lonestar Főiskolán, az lett volna a feladata, hogy a ’Bevezetés a kémiába’ című előadássorozatot tartsa meg a hallgatóknak. De valahol hiba csúszhatott a rendszerbe, mert az alapoknál sokkal magasabb szintű tananyaggal készült.
Ezért aztán nem is csoda, ha az öreg prof és diákjai között nem működött a kémia...
„Minden dogám rosszul sikerült. Olyan keményen dolgoztam, ahogy csak tudtam. Minden tőlem telhetőt megtettem, de hiába.” –panaszkodott az egyik hallgató.
A diákok akkor kezdtek el egyhangúlag panaszkodni, amikor a sorozatosan kapott rossz jegyeik tönkretették a nagy nehezen létrehozott jó átlagjukat. Később, miután sikerült tisztázni a félreértést, az iskola elismert hibáját.
(Forrás: gawker.com , kép: sites.google.com)