Jump to content

A divatvilág zsenije saját magazint indít

2014. 09. 16. 17:05

Karl Lagerfeld már több, mint egy évtizede uralja a Chanel kreatív világát töretlen sikerrel. Most azonban saját magazinját indítja el, amit főleg a humor vezérel. ’The Karl Daily’ egyértelműen elárulja, hogy ki is a szerkesztő. A tervező skicceivel, fotóival és humorával szórakoztatja majd az olvasókat.

Mindenki kedvenc divattervezője, akinek még a pontos életkorát sem tudjuk, belekóstol az újságírás örömeibe. A német tervező megalkotta saját szarkasztikus magazinját: „Szerintem vicces, modern és egyáltalán nem nagyképű. Olyan, mint egy személyes vicc.” - vallja a Lagerfeld.

„Van valami szomorú ezekben a közösségi oldalakban. Azért léteznek ilyenek, mert nem tudnak eleget a barátaikról és ismerőseikről? Egyszerűen nem értem. Inkább egy beszélő tükörhöz hasonlítanám, ahol az emberek magukhoz beszélnek.” – állítja a tervező.

Nagyon szeretne már iPhone 6-ot. „Alig várom, hogy kapható legyen a boltokban. A New York-i divathetet majdnem megállították, mert megjelentek az első fotók róla.”

A virtuális énjéről. „Ami most vagyok, nem létezhetett volna 20 évvel ezelőtt mondjuk. Én nem vonulok végig a vörös szőnyegen, mégis akárhova megyek, felismernek. Bármit is csinálok, az az üzlet miatt van.”

Imád tévében szerepelni. „Nekem egyáltalán nem okoz stresszt, ha élő adás van. Azt nem szeretem, ha kivágják a részeket, mert talán valami olyat mondtam, ami miatt beperelhetnek. Erre mindig azt válaszolom nekik, hogy: ’Végül is nem hagyhatom, hogy az ügyvédjeim munka nélkül maradjanak’.”

Forrás és fotók: elle.com