Jump to content

Szelfi-alapozó a Diortól

2014. 10. 02. 21:34

A közösségi média térhódításával a nők egyre nagyobb nyomás alatt vannak. Manapság már szinte naponta illik megjelenni egy fotóval a Facebookon, a Twitteren vagy a photoshop intézményét tápláló Instagramon, ezért sokan csak azért foglalkoznak többet megjelenésükkel, hogy jól mutassanak a képeken.

Nekik segít most a Dior.   
A francia szépségipari cég egy felmérésre alapozva alkotta meg új alapozó kollekcióját. A közvéleménykutatás szerint a nők kétharmada elégedetlen volt a róla készült szelfikkel, és 42%-uk érezte úgy, hogy egy jó alapozó sokat segítene a közeli "önkép" javításán. 

Nekik kíván segíteni a Dior új szériája, mely 16 bőrtónushoz mérhető árnyalatban került piacra. A DiorSkin Star alapozó használatával arcunk természetes fényben tündököl, a termék pedig nagyítja a szemeket és az arccsontot, miközben eltünteti az apró ráncokat és felélénkíti a fakó arcbőrt. 



A sminktermék az úgynevezett "light pulsion" technológia alapján készült, melyet magyarra leginkább úgy lehetne lefordítani, hogy "fényhajtó" technológia. Az alapozó használata révén ugyanis megtörik az éles arcra irányuló fény, mely által a hölgyek sokkal fotogénebbek lesznek.

Edouard Mauvais-Jarvis, a Dior tudományos-kommunikációs igazgatója elmondta, hogy az volt a legfőbb céljuk a termék megalkotásával, hogy a női arcot egy ideális fényforrássá varázsolják, amely a lehető legtisztább és legfénylőbb hatást kelti, ezáltal pedig igencsak jól mutat a fotókon és a közelről készített szelfiken.

Az alapozó főpróbája a Dior idei párizsi haute cotour bemutatója volt, ahol a modellek ezt a krémet viselték a kifutón és a fotózáson is. A reklámkampányhoz a Fekete Hattyú Oscar-díjas színésznőjét, Natalie Portmant kérték fel, aki örömmel adta arcát az új, szelfi-barát alapozóhoz.



(fotók: chicprofile.com, hellomagazine.com)