Jump to content

Üdvözöljük a Chanel Szupermarketben!

2014. 03. 06. 14:30

Karl Lagerfeld, a Chanel kreatív igazgatója most is igazán meglepett minket. 500 különböző Chanel márkájú termékkel feltöltött szupermarketben tartották a párizsi divathét Chanel bemutatóját.

Mikor az ember egy szupermarketre gondol, egyikünknek sem az jut eszébe, hogy stílusosan kell kinézni. De nem hiába Karl Lagerfeld a feje a Chanel kreatív részlegének, hiszen ismét egy zseniális ötlettel mutatta be, hogy igenis a francia divatcég mindig meg tud újulni.

„Üdvözöljük Önt a Chanel Shopping Center-ben!” - ahol minden Chanel márka, még a bevásárló kocsi és a kosár is. Az utóbbi a klasszikus fekete Chanel lánccal körbefonva. Egyszerűen imádtuk. Vagy a Chateau Coco nevű bor vagy a Choco Chanel csokoládé egyértelműen mutatta, hogy a márka mindig tartogat valami meglepetést.

A felvonult modelleknek most más dolguk is volt, mint végigvonulni a kifutón, pár terméket ugyanis le kellett emelniük a polcokról, hogy egy átlagos szupermarketi hangulatot idézzenek. A bemutató alatt néha beleszóltak a mikrofonba, hogy „Mrs. Martin-t kérik a gyümölcs részleghez”, vagy „Marin várja a szüleit a kasszánál” - csakhogy a néző még otthonosabban érezze magát a szupermarketben.

 

Mint minden évben, most is Párizsban, a Grand Palais-ben tartották a show-t. A kollekció többnyire nagy tweed kabátokból, fényes leggingsekből és sportcipőkből állt. Néhány modell kényelmes narancssárga gyapjú jogging szerelést viselt, vagy neon pink szaggatott leggingsben vonult végig egy doboz tejjel a kezében. A nézők folyamatosan töltötték fel a képeket Instagram-ra, annyira tetszett nekik.

A tervező elmondta, hogy 500 féle termék található a polcon és maga is felszólította a „nagyra értékelt vevőket” (így hívta őket), hogy bátran vásároljanak kedvükre a bemutató után. „Számomra a szupermarket a ’felbukkanó’ művészet.” – mondta Lagerfeld. Hozzátette, hogy ő maga nagyon ritkán jár szupermarketbe.

És persze a zene is része volt a shownak. A szokásos bolti zene volt hallható, köztük Rihanna dala. Ő maga is természetesen ott volt, a legújabb Chanel sportcipőben és kosztümben.

És mint az alábbi képeken is jól látható Rihanna nagyon is élvezte a szupermarketes designt. Barátnőjével, Cara-val később végiggurultak a kifutón egy bevásárlókocsiban, a gyerekkort felidézve.

Vanessa Paradis, aki korábban a Chanel Rouge ajakrúzs reklámarca volt, azt nyilatkozta: „A szupermarket koncepció csodálatos ötlet volt, ahogy a divat élethű helyzetbe rakása is.”

Még egy megemlítésre való személy. Kim Kardashian kishúga, Kendall Jenner is a modellek egyike volt, aki mostanában minden rangos bemutatón végigvonul. Hiába, a névnek sokat köszönhet az ember.

Aki a teljes divatbemutatót meg szeretné nézni, az kattintson az alábbi linkre.
http://www.style.com/fashionshows/complete/slideshow/F2014RTW-CHANEL/#1

Az őszi/téli bemutatót természetesen Cara Delevingne zárta, Karl Lagerfelddel kézenfogva.

Lagerfeld, aki nemrég töltötte be a 80-at, és aki harmadik évtizede van a Chanel-nél, folyamatosan újította a márkát és színt vitt bele. De közben tiszteletben tartotta a hagyományos formákat is. Reméljük még sok ilyen divatbemutatót láthatunk a közeljövőben.

 

 

(Forrás, fotók: www.businessinsider.com, www.nydailynews.com, metro.co.uk)