Az apró, élénk rózsaszín, Hello Kitty-t ábrázoló fürdőszobai mérleg egészségtelen, rossz hatással van a fejlődő gyermeki lélekre azáltal, hogy nagy fontosságot tulajdonít a testsúlyának, állítják a mérleg kritikusai. A téma azért is különösen érzékeny, mivel egyre több és több gyerek kerül kórházba étkezési rendellenességek, torz testkép miatt.
-Felháborító és sokkoló ez a termék, amely arra tanítja a fiatal lányokat, hogy rendszeresen mérjék magukat és örökké tudatában legyenek a saját testsúlyuknak. A kislányokat hagyni kéne, hogy rendes gyerekkoruk legyen. –háborog dühösen az egyik szakember. –Az, hogy arra bátorítjuk ezeket a gyerekeket, hogy egymással összehasonlítgassák magukat, csak alacsony önbecsüléshez, és étkezési zavarokhoz vezet. Felelőtlenség a gyártó és a kereskedő részéről is, hogy piacra dobtak egy ilyen káros hatású terméket. Jobb lenne, ha többre tartanák a gyerekek jólétét, mint a magas profitot!
A heves támadás és negatív visszhang hatására a TK Maxx megígérte, visszavonja boltjaiból a problematikus terméket, a mérleg gyártója, a Sanrio azonban nem enged a negyvennyolcból.
-Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy biztonságos és élvezetes termékeket kínáljunk minden kis rajongónk számára.