Jump to content

A Tiffany elveszíti híres türkíz színét?

2014. 08. 06. 10:12

A Tiffany-t mindenki kék dobozáról ismeri meg. El sem tudjuk képzelni a márkát anélkül. Azonban ez lehet, hogy megváltozik, mivel a legújabb kreatív igazgató szerint, eljött az ideje a változásnak. Vajon ez az új design lerombolja a Tiffany ikonikus imidzsét?

Néhány dolog a divatban érinthetetlen, mint például a Chanel egymásra illesztett C logója, a Christian Louboutin magassarkú vörös talpa vagy a Christian Dior butikok halványszürke fala. Viszont most a divatvilág egyik legikonikusabb design-ját akarják megváltoztatni, aminek az ékszerei több millió nőt tettek boldoggá.

A Tiffany & Co. elhíresült halványkék doboza lehet, hogy a múlté. A cég ugyanis leváltotta kreatív igazgatóját, és helyére Francesca Amfitheatrof-ot rakta, aki a Vogue szeptemberi számában kifejtette, hogy úgy akarja beírni magát a divatház történelmébe, hogy a klasszikus dobozt változtatja meg.

„Lehetséges, hogy csinálok egy limitált kiadású kollekciót, amiben a doboz mintázatát változtatom meg.” – fejtette ki, aminek hála többen fellélegeztek, mert attól féltek, hogy állandó változás köszön be a márka design-jába. „Imádom a minták keverését.”

De nem kell aggódni, a márka sorsa jó kezekben van. Francesca az egyik legjobb londoni divategyetemen végzett és olyan divatházaknak dolgozott már, mint a Gucci, Chanel vagy Fendi.

Reméljük még sokáig álmodozhatunk a gyönyörű gyűrűről, és selyem szalagos türkíz dobozkájáról.

Forrás: www.vogue.com

Fotók:www.fash-eccentric.com